07 February 2011

Jiwa Ku

Allah,terima kasih  Ya Allah...Hanya Engkaulah yang di sembah tiada tuhan selain Allah...

Diri ini dapat mencoret sedikit di sini...demi darah yang mengalir dalam darahku, aku mencintai agamaku, aku menyintai islam, aku menyintai semua makhluk Allah, aku sentiasa harap semuanya masuk islam dan bahagia bersama islam ... kerana tanpa Allah hiduo kita tiada tujuan...


Hari ini ingin diri in menyimpulkan sesuatu perkara , iaitu tentang sahabat... kita manusia sentiasa ingikan perhatian dan seseorang tuk meneruskan kehidupan kita tapi kita selalunya lupa tentang Allah yang maha Esa..

 Ketika kita punyai masalah kita akan mengadu pada kawan kita, tapi kadang-kadang kawan kita tak sudi mendengarnya...kan..YA Allah Allah tidak pernah bosan untuk mendengarnya...Sehingga Allah berkata mafhumnya apabila hambaku bertanya mana aku katakanlah aku dekat...tapi kita tetap pergi pada kawan kita atau manusia itu sendiri...


Mengapa ada "Double Standart " di situ..tidak mahukah kita bersama Allah...makan bersama Allah, mandi teringat Allah, tidur mimpkan Allah , dan masalah suka duka bersama Allah, ini dipanggil taqarrub pada Allah atau bermanja-manja bersama Allah....Masya Allah seronoknya..moga  kita semua dapat amiiin ya Robb

No comments:

Post a Comment

ukhuwah tupai